مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-10سياسي

گاری کبابی های رشت باید ساماندهی و نظارت شوند


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه نظارت ویژه بر عملکرد رستوران ها و پخت غذای خانگی و بیرون بر باید در اولویت قرار گیرد، گفت: بیش از 130 گاری کباب در اقصی نقاط شهر رشت در حال فعالیت هستند که بایستی ساماندهی مشخصی شوند.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه نظارت ویژه بر عملکرد رستوران ها و پخت غذای خانگی و بیرون بر باید در اولویت قرار گیرد، گفت: بیش از 130 گاری کباب در اقصی نقاط شهر رشت در حال فعالیت هستند که بایستی ساماندهی مشخصی شوند.

کیا عاشوری امروز در نشست کمیسیون بهداشت شهرستان رشت، با بیان اینکه برگزاری منظم، منسجم و هدفمند چنین جلساتی بسیار اهمیت دارد و به آن تاکید ویژه می شود، اظهار کرد: سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و جامعه ای سلامت محور و همراه با نشاط اجتماعی است که شاخصه های بهداشت فردی و اجتماعی آن افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه توجه به رفاه کامل جسمی، روانی و اجتماعی در سلامت جامعه اهمیت دارد، افزود: سلامت جامعه فقط به مصون ماندن از بیماری های جسمی و امراض خلاصه نمی شود و دارای پارامترهای گسترده ای است.

عاشوری با اشاره به قرارگیری گیلان در چالش جمعیتی، بیان کرد: تصمیم گیری، برنامه ریزی و هدف گذاری در حوزه جوانی جمعیت و ارتقای فرزند آوری منجر به بهبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاری کبابی های رشت باید ساماندهی و نظارت شوند

گاری کبابی های رشت باید ساماندهی و نظارت شوند